Blogger Templates

my cutest blog

Wednesday 12 November 2014

Sepi Itu Indah


Assalamualaikum,

Entry untuk kali ni nak cerita apa ya.. oo cerita kenapa aku lama sangat menyepi kan.. Aku sebenarnya sibuk...(ayat poyo) tapi nak kata sibuk sangat-sangat tu tak jugaklah. Adalah masa untuk diri sendiri. Cuma sekarang ni sibuk melayan dan menguruskan anak-anak yang sudah bersekolah di Tahun 1. Macam tak percaya je kan, kejap je anak-anak aku ni dah berumur 7 tahun, tapi........aku rasa aku ni muda lagi...hehehe:p

Bila dah bersekolah rendah ni, aku jadi semakin sibuk la sbb nak uruskan persekolahan dorang setiap pagi. Belah malamnya pulak nak tengok kerja skolah. Al maklumlah dua2 kan darjah satu...mau tak kelam kabut aku dibuatnya..dua2 nak kena tengak serentak. Nanti kang jeles pulak...siyes..memang jelesss. (orang lain anak 5-6 org relex jerr).

Setahun berlalu terlalu cepat. Tahun dpn anak-anak aku dah naik darjah 2....ohh no macam tak percaya jer (sekali lagi perasan)..hahaha. Apapon aku harus terima kenyataan umur aku semakin meningkat...(nangis).

Apapun aku harus tabah dan terus tabah melalui hari2 yang mendatang. Bukan senang kan nak besarkan anak-anak yg meningkat usianya...mcm2 ragam dan karenah. Mama dan Papa haruslah byk bersabar..(terima kasih papa kerana byk membantu).

Oklah.....aku ni sebenarnya sibuk..(poyo lagi),  Tak boleh nak cerita panjang2...aku stop sampai sini dulu naa...esok-esok sambung lagi..Banyak lagi cerita menarik nak dikongsi bersama....tungguu






No comments:

Post a Comment